tisdag 29 september 2015

Fototriss 314 - Siffror

Veckans tema är siffror och visst har jag sett o ser härliga siffror egentligen överallt, men jag kommer denna vecka skicka in en bild till veckans triss som jag inte är riktigt nöjd med men visst är det en triss i siffror?


Men jag kommer att göra en tillägg till trissen så här kommer en triss utan siffror från kvällens kajakrunda i sjön Halen (kvällens runda genomfördes i kajak nr 1) 
Hoppas att detta inte räknas som fusk ;) 
Men temat är siffran en/ett

En spegelblank sjö

En solnedgång

En kajak

4 kommentarer:

  1. Kul och kreativt på flera sät. :)
    Och OM det nu räknas som fusk, då har du åtminstone fuskat både ärligt, kreativt och storstilat. :D Jättevackra bilder!
    Berit E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,
      det var en underbar kväll igår, då sjön Halen (Blekinges största sjö) var helt spegelblank, men det blev mörkt snabbt kan jag meddela ;)

      Radera
  2. Det är helt otroligt så spegelblank en vattenyta kan bli! Otroligt vackert. Jag har en förkärlek för speglingar dessutom! Så fint!
    Vadå fusk? Fattar ingenting ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är helt magiskt när man lyckas vara ute en dag som denna

      Radera